Tuesday, June 16, 2015

Wow! Jalan-jalan Perak! Taiping - Kuala Kangsar

haishh.. berkesempatan nak menaip blog ini..
hahha.. jom tengok apa yang telah terjadi...

yeahhh!! 1/6/2015.. kami sampai la ke Hotel Legend Inn, Taiping Perak,, wow!! seronok anak-anak aku ni.. termasuk la isteri aku sekali... Makan Pagi di sediakan. yang lain makan kat luar...

kemain lagi la senyum-senyum... hahhah! syokk...

jom tengok kemana lagi...



Yeahh!! muzium perak..
ni baru gambar luaran je.. lepas ni tengok kat dalam lak..
terbaik la... rasa best gi sana...



tengok tu ibu.. apa tu.. dengan adik-adik sekali tertanya-tanya...
memang kelas laa muzium.. 

Dalam perjalanan ini juga.. saya berkesempatan untuk berjumpa sahabat yang berada di Taiping..
singgah makan kat Asam Pedas, Taiping.. memang best la....
Terima kasih Akram.. belanja kami sekeluarga.... 

Mee Udang Mak Jah...
yeahh!!


kan kan kan.... mee udang tu kan... yang si comel ayah ni menangis lak.. hahah!!

JOM KUALA KANGSAR!!







Tercapai jugak impian bercuti.. membawa anak dan isteri berjalan-jalan...
wahh memang seronok.. berapa banyak abih?? jangan citer la.. tu semua ada jalan dan rezekinya

No comments: