Persekolahan Anak-Anak, lambat betul update.. ! Haha!



Seperti awal tahun sebelum ni.. kisah anak-anak masuk sekolah, aku pun tidak ketinggalan dalam penglibatan anak ke sekolah juga.. hahah.. Zafran telah masuk Pra Sekolah di sekolah lama ayahnya, SK Dusun Tua.. bergaya habis.. sebagai abang besar dia dah biasa ke sekolah. jadi tak ralat sangatlah nak buat persiapan masuk sekolah ni. tambahan pula ada pula kawan-kawan yang sama tadika kemas dulu pun masuk Pra Sekolah.. hahah kemain lagi la dia jumpa kawan lama.. semoga terus berjaya Abang Zafran.



Ini pula lain kisahnya.. Kakak Adawiyah masuk sekolah tadika, Haha.. Nama pun kakak.. mestilah steady orangnya.. releks je ke sekolah.. aku risau juga sebab dia jarang berkawan selain adik beradik dan sepupu sendiri. Alhamdulillah.. dia dapat menyesuaikan diri.. balik sekolah je seronok bercerita.. ayah pun senang hati tengok perubahannya... semoga anak-anak ayah terus maju jaya dalam persekolahan.. yang penting disiplin kena ada. itu yang penting.

Zarif?? hahah.. adik. duduk Mak Una je lah dulu.. kakak dan abang dah pergi sekolah.. adik boleh tidur dengan tenang.. hahahaah!

Comments

akmal said…
woish sah hebat..karangan bm mantap ni, dlu A1 ek
akmal said…
woish sah hebat..karangan bm mantap ni, dlu A1 ek
keem said…
ahhahaha... karangan aku selalu lebih daripada syarat yang ditetapkan.,. tapi tetap dapat D hahahaha

Popular Posts